خواص بی شمار لوبیای سفید-راهبرد معاصر
خواص شگفت‌انگیز سیر سیاه برای سلامتی حمایت تمام‌قد از شاگردان قلعه‌نویی | بلیت بازی ایران و قطر تمام شد + ساعت بازی قتل با شمشیر سامورایی | حمله دیوانه وار به مردم اولین تصویر از پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان + ویدئو و عکس هفت خان آلبانی برای کشتی گیران ایران | بعد از ویزا، حالا نوبت پرواز شد تسکین تب سرماخوردگی با این دارو | توصیه‌های کاربردی برای عدم مصرف آنتی بیوتیک‌ها عکس | دیوارنگاره جدید میدان فلسطین تهران ۹ خاصیت باورنکردنی روغن کرچک برای سلامتی بدن را بشناسید خوراکی‌های جوان کننده پوست کدام اند؟ فرمانده هوافضای سپاه: هرگونه خطا را باضربه پشیمان‌کننده پاسخ می‌دهیم عراقچی در دیدار با نخست وزیر عراق: منطقه در وضعیت خطرناکی به سر می‌برد ادعای ترور یک فرمانده ارشد موشکی سپاه در لبنان | سینا شاهمیری کیست؟ حزب‌الله: اسرائیل با بمب خوشه‌ای به مردم لبنان حمله می‌کند سپاه ۳ فروند شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد قالیباف: امیدوارم صاحب مزاری باشیم که بر سنگ آن نوشته باشند «سربازی که در راه مبارزه با اسرائیل شهید شد» + فیلم

خواص بی شمار لوبیای سفید

لوبیا سفید برای سلامتی مفید است. این ماده غذایی یک گزینه سالم برای بیماران مبتلا به آسم و دیابت محسوب می‌شود و به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 14
کد خبر: ۲۶۰۱۶۰

به گزارش راهبرد معاصر، لوبیا سفید یکی از انواع لوبیا‌ها و از خانواده‌ی حبوبات است که خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد و به تقویت حافظه، درمان کم خونی، سلامت دستگاه گوارش و پیشگیری و درمان سرطان کمک می‌کند.

خواص لوبیای سفید

تقویت حافظه به علت سرشار بودن از فسفر

جلوگیری از کم‌خونی به خاطر آهن زیاد

سرشار از منیزیم است

تنظیم کننده سطح پتاسیم و کلسیم است

افزایش سرعت سوخت و ساز بدن

از ابتلا به دیابت جلوگیری می‌کند

لوبیای سفید چه خاصیتی دارد؟

مواد مغذی: از نظر ارزش تغذیه‌ای، لوبیای سفید سرشار از پروتئین و فیبر است و مقادیر قابل توجهی کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سلنیوم و فولات دارد. این لوبیا همچنین منبع خوبی از کولین است. جالب است بدانید که دسترسی زیستی آهن (نسبت ماده مغذی که هضم و جذب می‌شود) در لوبیای سفید بیشتر از سایر انواع لوبیا است.

فواید برجسته برای سلامتی: مشابه لوبیای سیاه، مصرف لوبیای سفید برای سلامت روده مفید است، هم میکروب‌های مفید روده را بهبود می‌بخشد و هم به تقویت دیواره روده کمک می‌کند.

چگونه بیشتر از آن در رژیم غذایی خود استفاده کنید: لوبیای سفید را می‌توان در غذا‌های مختلف مانند سوپ‌ها، چیلی‌ها، سالاد‌ها و دیپ‌ها استفاده کرد. همچنین می‌توان آنها را پوره کرده و در اسموتی‌ها یا سس‌ها به کار برد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار